Studentmiddag annen hver onsdag for oss mellom 19-30

Studentmiddag 26. august kl. 17.00 - 18.30!
Det blir liten samling og bøn etterpå. Lavterskel.
Annankvar onsdag framover kjem me til å ha studentmiddag i kapellet innanfor kyrkjesalen. I tillegg blir det delt nokre tankar, bibelvers og kanskje ein felles refleksjon.
For berekning av mat + smittevern har me påmelding på facebook: «Studentmiddag med
noko attåt».
Frist for åmelding: kvelden før (25.august) kl 23.00.
15kr for mat. Send sms til Karen Kristine: mob. 971 46 043
Stad: Vetrlidsalmenningen 8, gå inn tredøra, til venstre for hovudinngangen, følg skilt opp steintrappa til kyrkjesalen, deretter gå gjennom heile salen, inn i rommet med glasdørene. Det kjem sikkert lyd derifrå 😊
Hjertelig velkommen! Me gler oss

Every second Wednesday this coming semestre we, the students, will gather for dinner and reflection in the chapel.
To make sure we make enough Food and to keep the Laws of infecetion prevention you got to submit at latest the night before at 23.00.
Go to Facebook and «Studentmiddag med noko attåt» and press «coming».
Time: The first gathering is 26th of August at 17.00.
Cost: It is 15 kr for dinner.
Place: Vetrlidsalmenningen 8. Use the wooden door to the left from the main entrance, follow the stairs up to the big Church room, walk through and follow the sound through the glas doors and into the chapel.
You are more than welcome to join our fellowship!