MENIGHETSKONFERANSEN 9. april

Etter at rapportene og regnskapene raskt ble gjennomgått, ble det meste av tiden brukt på å se fremover. Menighetsrådet ved sin leder Karen Kristine Rasmussen kunne orientere om at det arbeides med å videreutvikle menigheten og at det i tillegg til en prest i 100% vil menigheten også lyse ut tre andre stillinger: Administrativ leder, Musikalsk leder og en Barne- og ungdomsarbeider. Det er ikke snakk om fulle stillinger, men de kan kombineres. Menighetsrådet presenterte også litt om hvordan vi tenker å profilere oss fremover, og det arbeides allerede med ny hjemmeside.

FORMIDDAGSTREFFET

En gang i måneden er det Formiddagstreff i kirken på tirsdager kl.11.30. Sist hadde vi besøk av professor Dr. L.M. Irgens. Neste gang, tirsdag 14. mai får vi besøk av barn fra Christikrybbe skole og skuespiller Ragnhild Gulbrandsen. Vi synger sammen, hører Guds ord og får god bevertning.

Gudstjeneste

Velkommen til Konfirmasjonsgudstjeneste søndag 28. april kl.11.00! Konfirmantene Lisa Bøe og Mikal Malkenes Misje og pastor Tom G. Johnsen: "ALDRI TOMT". Sangkoret, Lovsangs-team og kirkekaffe.